Jak to u nás chodí aneb rádi Vám pomáháme

19. ledna 2017|Nezařazené

Zajímá Vás, kdo vyřizuje Vaše telefonáty nebo s kým si píšete e-maily?

Dnes Vám představíme práci kolegů, se kterými přicházíte dennodenně do kontaktu. Tak pojďte na chvíli nahlédnout pod pokličku.

Seznamte se, prosím

Odborní konzultanti, kteří Vám pomáhají se zařizováním vymáhání výživného

  • Denisa – usměvavá kolegyně, která ráda komunikuje s lidmi a naplňuje ji to, že je součástí takovéto smysluplné práce.
  • Věrka – kolegyně, která se velmi dobře dokáže vcítit do Vaší situace, situace maminek a tatínků samoživitelů, protože je sama maminkou samoživitelkou a výživné přes tento projekt také vymáhá.
  • Lukáš – kolega, který v nedávné době posílil náš tým, studuje na vysoké škole obchodně-právní vztahy a chce své nabité zkušenosti využívat i v praxi.

Že jste u Denisy, Věrky a Lukáše v opravdu dobrých rukách, můžete poznat již po jejich odpovědi na otázku, co Vás na Vaši práci baví? Jejich odpověď zní jednohlasně: rádi pomáháme lidem! Je pro nás nejvíc, když se případy úspěšně uzavřou a je na světě opět o šťastného člověka víc :-). U srdíčka nás také vždy zahřejí vzkazy od rodičů, kterým jsme pomohli.

Naše práce spočívá ve vyřizování e-mailových i telefonických žádostí o vymáhání výživného a následná péče o klienty. Denně vyřídíme desítky hovorů a e-mailů. Musíme vždy včas reagovat na otázky klientů, pomáháme s vyplňováním a kompletováním potřebných dokumentů a podkladů, zkrátka musíme být při ruce a včas poskytnout klientům potřebné informace. Také komunikujeme následně i se samotnými právníky a exekutory.

Sledujeme i to, v jaké fázi procesu vymáhání jednotliví klienti jsou, zda nám poskytli všechny potřebné dokumenty, nebo zda na něco ještě čekáme. Pak je nutné klienta kontaktovat s prosbou o dodání podkladů, aby proces vymáhání mohl začít. Prostě musíme mít všechno pod palcem :-).

Snažíme se o kvalitní klientský servis, který poskytujeme do puntíku všem! Proto se někdy může stát, že máme telefonní linku obsazenou, ale je to jen z toho důvodu, že se věnujeme klientovi, který zavolal dříve. Ale nebojte, zavoláme Vám zpátky! Takže nic nevzdávejte!

A v neposlední řadě je zde Dominika, která zastupuje pozici backoffice manažerky. Své nadšení pro práci popisuje slovy „Jsem ráda za to, že pracuji v tomto projektu. Je radost vidět za sebou všechny ty úspěšné výsledky naší práce. Má to smysl.“

Dominika má v týmu důležitou roli, protože zajišťuje bezstarostný chod kanceláře, má na starosti distribuci propagačních materiálů, komunikuje s Vámi přes Facebook či Instagram či pro Vás organizuje různé akce, za jejichž chod je i zodpovědná. Zkrátka má o všem přehled a umí věci dobře organizovat, taková naše šikulka :-).

Tak jak se Vám líbíme :-)? My jsme moc rádi, že Vám můžeme být zase o kousek blíž.

Všem Vám moc děkujeme za důvěru!

Tým VašeVýživné.cz

Autor: Mgr. Iveta Novotná

Doporučené články

27. července 2021|Informace

Návrh rodiče na změnu péče u nezletilého dítěte

Došlo na straně rodiče nebo dítěte ke změně poměrů? Pak zažádejte u soudu o jejich změnu.

14. července 2021|Informace

Náklady při cestování za dítětem

Kdo platí cestovní náklady při styku s dítětem?

30. června 2021|Čas s dětmi

Krásné prázdniny

Prázdniny jsou tu, užijte si 2 měsíce volna!

Všechny články