Call centrum Úřadu práce

13. února 2023|

Neobdrželi jste dávku od Úřadu práce? Zavolejte do call centra a zjistěte, jak daleko je zpracování vašeho případu.

Call centrum Úřadu práce

Lidé žádající pomoc stát, třeba příspěvek na bydlení nebo jinou dávku, si mohou počkat i několik měsíců. Vyplácení dávek se totiž v některých případech zpožďuje. Po delší době se tak žadatelé na úřady obracejí znovu a zjišťují stav své žádosti. A proto Úřad práce rozšířil služby svého call centra.

Od 1. 2. 2023 mohou lidé volající na bezplatnou linku Call centra Úřadu práce ČR (800 77 99 00) nově zjistit, jak daleko je zpracování jejich žádosti o konkrétní dávku, nebo kdy mohou očekávat peníze. Během pilotního provozu se tato služba bude týkat prozatím výhradně dávek státní sociální podpory, tedy příspěvku na bydlení, přídavku na dítě, rodičovského příspěvku nebo porodného.

Jde o významné rozšíření služeb stávajícího Call centra ÚP ČR, které bude moci volajícím telefonickou cestou sdělit detaily po nahlédnutí do systému. Nad rámec toho získají občané, stejně jako tomu bylo dosud, na této lince obecné informace týkající se jak agendy zaměstnanosti, tak sociálních dávek.

Autor: VašeVýživné.cz

Doporučené články

18. dubna 2024|

Vliv úvěru a hypotéky na výživné.

Jak je to s hypotékou a úvěry při stanovení výše výživného?

11. dubna 2024|

Střídavá péče u nezletilých

Po rozvodu či rozchodu rodičů vždy dochází k určení péče o děti. Jednou z jejích forem je střídavá péče, kdy se na výchově dítěte nadále podílejí oba rodiče.

4. dubna 2024|

Neprovdaná matka a výživné

Neprovdaná matka, které se narodilo dítě, může požadovat po otci dítěte výživné nejen pro své dítě, ale také pro sebe – a to až do dvou let věku dítěte.

Všechny články