Call centrum Úřadu práce

13. února 2023|

Neobdrželi jste dávku od Úřadu práce? Zavolejte do call centra a zjistěte, jak daleko je zpracování vašeho případu.

Call centrum Úřadu práce

Lidé žádající pomoc stát, třeba příspěvek na bydlení nebo jinou dávku, si mohou počkat i několik měsíců. Vyplácení dávek se totiž v některých případech zpožďuje. Po delší době se tak žadatelé na úřady obracejí znovu a zjišťují stav své žádosti. A proto Úřad práce rozšířil služby svého call centra.

Od 1. 2. 2023 mohou lidé volající na bezplatnou linku Call centra Úřadu práce ČR (800 77 99 00) nově zjistit, jak daleko je zpracování jejich žádosti o konkrétní dávku, nebo kdy mohou očekávat peníze. Během pilotního provozu se tato služba bude týkat prozatím výhradně dávek státní sociální podpory, tedy příspěvku na bydlení, přídavku na dítě, rodičovského příspěvku nebo porodného.

Jde o významné rozšíření služeb stávajícího Call centra ÚP ČR, které bude moci volajícím telefonickou cestou sdělit detaily po nahlédnutí do systému. Nad rámec toho získají občané, stejně jako tomu bylo dosud, na této lince obecné informace týkající se jak agendy zaměstnanosti, tak sociálních dávek.

Autor: VašeVýživné.cz

Doporučené články

18. června 2025| Informace

Srdcem Robinson: Pomoc, která přichází ve chvílích nejistoty

Jsou chvíle, kdy se život změní v jediném okamžiku. Držíte v náručí novorozeně – a o pár hodin později stojíte v nemocnici, kde vám někdo oznamuje vážnou diagnózu. Právě v těchto momentech začíná práce organizace Srdcem Robinson.

16. června 2025| Vymáhání výživného

Alimenty pro zletilé: Jak žádat a vymáhat výživné

Zletilé dítě má nárok na výživné i po 18. roce. Poradíme, jak alimenty žádat, řešit dluhy i vymáhat od neplatiče.

9. června 2025|

Na jaké příspěvky na děti máte v roce 2025 nárok?

Rodiče mohou využít finanční podpory od státu, pravidla i výše příspěvků se ale často mění. Víte, na co máte nárok?

Všechny články