Call centrum Úřadu práce

7. srpna 2024|

Neobdrželi jste dávku od Úřadu práce? Zavolejte do call centra a zjistěte, jak daleko je zpracování vašeho případu.

Call centrum Úřadu práce

Lidé žádající pomoc stát, třeba příspěvek na bydlení nebo jinou dávku, si mohou počkat i několik měsíců. Vyplácení dávek se totiž v některých případech zpožďuje. Po delší době se tak žadatelé na úřady obracejí znovu a zjišťují stav své žádosti. A proto Úřad práce rozšířil služby svého call centra.

Od 1. 2. 2023 mohou lidé volající na bezplatnou linku Call centra Úřadu práce ČR (800 77 99 00) nově zjistit, jak daleko je zpracování jejich žádosti o konkrétní dávku, nebo kdy mohou očekávat peníze. Během pilotního provozu se tato služba bude týkat prozatím výhradně dávek státní sociální podpory, tedy příspěvku na bydlení, přídavku na dítě, rodičovského příspěvku nebo porodného.

Jde o významné rozšíření služeb stávajícího Call centra ÚP ČR, které bude moci volajícím telefonickou cestou sdělit detaily po nahlédnutí do systému. Nad rámec toho získají občané, stejně jako tomu bylo dosud, na této lince obecné informace týkající se jak agendy zaměstnanosti, tak sociálních dávek.

Autor: VašeVýživné.cz

Doporučené články

29. srpna 2024|

Exekuce na výživné může běžet souběžně s trestním oznámením

Exekuce na výživné a trestní oznámení mohou běžet souběžně.

21. srpna 2024|Informace

Jak se s dětmi správně učit

Začátek školního roku nám začíná klepat na dveře. Zatímco někteří se nemohou dočkat, pro jiné je to důvod k obavám. A teď nemluvíme jen o samotných školácích, ale také o jejich rodičích.

14. srpna 2024|Informace

Domácí násilí

Domácí násilí je tématem, které si jistě zaslouží pozornost každého z nás. Jak vzniklý problém rozpoznat a jaký poté zvolit postup?

Všechny články